Stage in Auckland, Nieuw-Zeeland. - Reisverslagen van Carmen van Heesen - WaarBenJij.nu Stage in Auckland, Nieuw-Zeeland. - Reisverslagen van Carmen van Heesen - WaarBenJij.nu

Stage in Auckland, Nieuw-Zeeland.

5 maanden stage voor mijn studie Small Business & Retail Management. Ik ga een concurrentie analyse schrijven voor mijn stagebedrijf Lusty & Blundell (http://www.lusty-blundell.co.nz).

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2015

Home Sweet Home

15 Januari 2015

Heerlijke weken en het einde in zicht

14 December 2014

HUH? Nog maar 45 dagen?

03 December 2014

101 dagen van huis

11 November 2014

Karsten, een nieuwe stage and a whole lot more
Carmen

Hi! Dit reisdagboek is speciaal voor mijn stage in Nieuw-Zeeland. Hierdoor kunnen jullie mij volgen als ik 5 maanden weg ben. Ik hoop heel veel mooie ervaringen op te doen die ik met jullie kan delen. Tot snel! XXX

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9515

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 29 Januari 2015

Stage in Auckland, Nieuw-Zeeland.

Landen bezocht: