Het begin - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carmen Heesen - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carmen Heesen - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Carmen

Blijf op de hoogte en volg Carmen

26 Augustus 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Lieve mensen,

Wat zijn jullie toch lief! Het doet me goed dat er zoveel mensen zijn die mij veel geluk, plezier en wijsheid toewensen de komende 5 maanden.

Zondag was het zover: afscheid op Schiphol. Ik had een lief uitzwaai team waaronder 3 verrassing verschijningen. Mich, Sil en Nadieh, bedankt! Het werd een onvermijdelijk jank festijn.

De daaropvolgende vlucht naar m'n tussenstop in Seoul was heerlijk. Ik heb bijna de volle 10 uur geslapen, ik was misschien 3 uur wakker die ik heb volgemaakt met Flikken Maastricht kijken op mijn laptop.
De vlucht van Seoul naar Auckland ging iets minder lekker maar ik mag niet klagen.

EN toen was ik ineens in Nieuw- Zeeland! Wat een gek idee. Heel ver weg van jullie. Het huis waarin ik verblijf is ruim en netjes. Helaas bestond mijn bed allen uit een paar planken met een vervelend matras erop. Ik moest dus met spoed op zoek naar een dekbed en toebehoren. Mission accomplished!

Daarna ben ik snel naar m'n afspraak bij New- Zealand Internships gegaan. Dit deed ik met de bus. Echter dreigde ik die bus niet halen. The warehouse waar ik m'n bedsupply had gekocht, was net iets te ver waardoor ik iets moest doen met die grote zakken kussens+ deken. Ik ben een pub ingelopen om te vragen of ik het daar tijdelijk kon achterlaten. (Guess what mammie; geen enkel probleem!)

De afspraak met New- Zealand Internships ging prima. Ik heb een simkaart met een NZ nummer ontvangen. Via whatsapp ben ik gewoon bereikbaar op m'n Nederlandse nummer. Mocht je toch mijn NZ nummer willen, just ask!

Toen ik thuis was, hielp mijn lieve vriendje mij eraan herinneren dat ik nog cadeautjes in m'n koffer had die ik pas hier mocht openen. Wat was dat leuk zeg! Een lief fotolijstje van de familie Groenweg in t Tjasker, een lieve kaart van pap en mam, een eigen gemaakte afscheur kalender van m'n schoonfamilie, een kussenhoes met foto van Kars en een kaart vol met enveloppen van Chris waarop de datum staat waarop ik ze mag openen. Heel lief! Alles krijgt een mooi plekje.

Vandaag zijn Kars en ik 4 jaar samen, feestje! Ik zal met je hoofd op mijn kussen kroelen vannacht. Hihi.

Time for bed. Het is hier namelijk 22.30u terwijl het in Nederland 12.30u is. Het tijdsverschil wordt wennen.

Daaaaag!

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=WEC6Q6SV

  • 26 Augustus 2014 - 12:52

    Tante P En Ome J:

    heeeeeeeeeeeeeee kanjer
    wat leuk om je 1e verslag te lezen fijn dat je reis goed is verlopen he moest wel een beetje lache dat je bed niet in orde was want slapen en een slecht bed das niks voor jou he hahaahahaha khou het deze keer kort... nog gefeliciteerd met je 4 jarig jubileum met je vriendje dat er nog vele jaren volgen zeg maar he hihihhi komt goed
    succes hoor ............
    dikkekus van ons

  • 27 Augustus 2014 - 00:32

    Suzanne Maurice Verona Lisa Danila:

    Ha Carmen:)))
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen. Hopelijk wen je snel en voordat je het weet is Kars bij jou met Kerst. Nog gefeliciteerd dat jullie 4 jaar samen zijn.
    Liefs van ons allemaal

  • 03 September 2014 - 23:00

    Nancy Kreugel:

    Hoi nicht,
    Goedemorgen..het is hier nu 23.00u en wij gaan zo slapen. Leuk om je blog te lezen en je foto's te kijjen. Je hebt t prima naar je zin daar he....goed zo, dat was vast de bedoeling. Nou meissie..een fijne dag vandaag..ik ga mn mandje in. XX tante n. en nichtje d.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carmen

Hi! Dit reisdagboek is speciaal voor mijn stage in Nieuw-Zeeland. Hierdoor kunnen jullie mij volgen als ik 5 maanden weg ben. Ik hoop heel veel mooie ervaringen op te doen die ik met jullie kan delen. Tot snel! XXX

Actief sinds 15 Aug. 2014
Verslag gelezen: 867
Totaal aantal bezoekers 9506

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 29 Januari 2015

Stage in Auckland, Nieuw-Zeeland.

Landen bezocht: